Din akutte kiropraktor i Oslo sentrum - 24/7 tilgjengelighet

Erfaring viser at når pasienten søker hjelp på grunn av muskel/leddsmerter, så er det ofte akutt. Som din kiropraktor i oslo sentrum, holder vi derfor åpent fra kl 08-20 i hverdagene og fra kl 09-19 i helgene, samt døgnåpen telefonvaktordning i både helger og ukedager. Du trenger ingen henvisning for å bestille time hos oss.

Hvor gjør det vondt?

Dyktige kiropraktorer - Sentralt i Oslo sentrum

Gjennom årene har vi jobbet med alle typer skadeområder/forebyggende arbeid på alt fra spedbarn med kolikk til toppidrettsutøvere. Akutt Kiropraktikk har et team bestående av svært kompetente og erfaringsrike kiropraktorer som alltid yter det lille ekstra for å imøtekomme dine behov.

Vi finner og behandler rotårsaken - ikke bare symptomene

Hvert ledd i kroppen er en funksjonell enhet som må fungere normalt for at vi skal ha optimal motorisk kontroll. Et ledd som ikke fungerer normalt kan ha nedsatt bevegelighet. Kroppens naturlige respons på dette er økt bevegelighet andre steder i muskel- og skjelettsystemet. Dette kan videre føre til ulike symptomer/smerter lokalt ved bevegelse. Korrekt diagnose er derfor avgjørende for å avdekke rotårsaken og gi riktig behandling. Bestill time hos oss i dag.

Hvordan finner du oss?

Du finner klinikken vår midt imellom den gamle amerikanske ambassaden og VIA Vika. Mer konkret rett vedsiden av Ruseløkka skole.

Velkommen inn til våre hyggelige og estetiske omgivelser i løkkeveien 13. Her vil du bli tatt godt hånd om av våre dyktige kiropraktorer.

“Folk kan tidlig se slitasje som oppstår på dekkene hvis hjulene er feiljustert - det samme gjelder for menneskekroppen hvis ryggraden er feiljustert.”

Robert Blaich, forfatter av Your Inner Pharmacy