Våre kiropraktorer

Møt våre dyktige og engasjerte kiropraktorer. De har lang ekspertise innen akutt smertelindring gjennom kiropraktisk behandling og mobilisering av ledd. Med klinisk erfaring og norsk autorisasjon, kan du stole på at du får den hjelpen du trenger, uten behov for henvisning.

Kiropraktor Frode Vivot Sørholt

Med over 20 års erfaring som kiropraktor, har Frode behandlet det meste innen muskel- og skjelettplager hos både barn og voksne. Gjennom årene har Frode opparbeidet seg en faglig sterk kompetanse innen behandling av korsryggsmerter / lumbago, hoftesmerter, skuldersmerter, nakkesmerter, albuesmerter, hodepine, samt fot- og ankelsmerter. Frode finpusser stadig sine ferdigheter og holder seg faglig oppdatert. Hos Frode vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet, engasjement og en stor dose humor.

Teknikker som Frode bruker er:
Leddjusteringer | mobilisering | trykkpunktbehandling

Frode har særlig interesse for:
Nakkesmerter | Skuldersmerter | Ryggsmerter | Knesmerter | Hodepine | Hoftesmerter | Fot- og ankelsmerter

Utdannelse:
5-årig kiropraktorutdannelse fra Anglo European College of Chiropractic (AECC) Bournemouth, England og Skandinaviska Kiropraktorhögskolan, Sverige.

E-post: frode@akuttkiropraktikk.no

Kiropraktor Jostein Rommetveit

Jostein undersøker og behandler det aller meste av både akutte og langvarige muskel- og skjelettplager. Han har spesiell interesse for plager i rygg, nakke, skuldre, bekken, senebetennelser, svimmelhet og hodepine. Jostein går jevnlig på kurs for å holde seg faglig oppdatert. Hos Jostein vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet og omtanke for deg og din helse. Jostein er også medlem av Norsk Kiropraktorforening (MNKF).

Teknikker som Jostein bruker er:
Leddjusteringer | Mobilisering | Trykkpunktbehandling | Massasje | Dry needling/Tørrnåling/nålebehandling | Trykkbølgebehandling | Rehabiliteringstrening

Jostein har særlig interesse for:

Utdannelse:
5-årig kiropraktorutdannelse fra Murdoch University, Australia, samt medisin grunnfag og idrettsmedisin.

E-post: jostein@akuttkiropraktikk.no

Ishtiak Zahid

Kiropraktor Ishtiak Zahid

Ishtiak undersøker og behandler et bredt spekter av både akutte og langvarige muskel- og skjelettplager. Han har spesiell interesse for plager i rygg, nakke, skuldre, bekken, senebetennelser, svimmelhet og hodepine. Ishtiak holder seg jevnlig oppdatert gjennom kurs for å sikre faglig dyktighet. Han legger også stor vekt på betydningen av aktivitet for god helse og innlemmer denne tilnærmingen i sin behandling. Hos Ishtiak vil du oppleve en kombinasjon av faglig dyktighet, nøye oppmerksomhet på detaljer og engasjement for din helse. Ishtiak er også medlem av Norsk Kiropraktorforening (MNKF).

Teknikker som Ishtiak bruker inkluderer leddjusteringer, mobilisering, trykkpunktbehandling, massasje, og rehabiliteringstrening.

Ishtiak har spesiell interesse for nakkesmerter, skuldersmerter, ryggsmerter, knesmerter, hodepine, kvinnehelse og hoftesmerter.

Utdannelse:
Han har gjennomført 5-årig kiropraktorutdannelse ved University of South Wales, samt medisin grunnfag.

E-post: ishtiak@akuttkiropraktikk.no

“Ingenting vi gjør er viktigere enn å rekruttere og utvikle de ansatte. Til syvende og sist så er det folk vi satser på og ikke på strategier.”